Hejdå Gotland ;)<33

 
Efter stan igår kom Natta och hämtade mig, och vi var med Linnea oxå (: . Mysigt mysigt! Håller just nu på och packar en massa! Men som vanligt går det inge vidare.... Det är så drygt att packa!-.- som ni ser på bilden så vet ja inte vart ja har så mkt! Men de ser 10 ggr värre ut i värkligehten! :S Åker på läger till Östergötland me distriktet imorrn, kom med till det :D Åker imorrn bitti och kommer hem på söndag natt, så önska mig lycka til! Ska göra allt för att komma med på elit lägret till Halmstad nu!! Jag och Mien isf dåru ;) <33

Kommentarer
Postat av: Mien

bästa du kommer att äga <3 du&jag i halmstad fan <3 puss

2009-05-21 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0