091125

Nu har jag kollat en massa på gymnasie. Inget passar typ mig, de kanske inte är menat att jag skall gå gymnasie? :P Jo vill ju ha utbildning så... Och imorrn är det sån där grej som man kan få kolla på två gymnasier som man funderar på och få veta lite mer om just dem. Och jag har kommit fram till att jag skall kolla Handel- och Administration. Och kanske omvårdnad, har inte bestämt mig rikigt, får gå till syon imorrn och snacka lite med henne och kanske få något tips :)  Skall kolla på bonde söker fru nu :P  och förhoppningsvis plugga lite sen :)



Juste va ju på stan igår med min syrra :) Köpte en tjock tröja och en typ tub tröja/kjol. Här tar vi en glass på Donken ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0