2012 :S

Då har man vart och sätt på bio den här fredan oxå då :) Filmen 2012, lite läskigt om den är sann... Sägs att jorden skall gå under 2012, och då får ju inte vi ta studenten :( tur att vi fick testa och va de lite idag då ;) Men om ni har sett filmen Day after tomorrow så är den ungefär som den, att dom hinner och klarar sig precis och sånt. 3,5 av 5 toasters får den av mig ;) Det var jag Natta, Linnea, Sandra och Linneas lossas lillesyrra som jag inte kan stava till som gick å kolla tsm :) Tack för en mysig kväll tjejer!! :) <3


Jag och Linnea :) Haha kolla sandra och hennes godis påse ;p <3


HAah de här har vart ett surgrör :p Efter som jag då inte har ngn att hålla i handen (a) så fick de bli sugröret att bita på ;) var ju lite små rädd...


Nu skall jag gå och sova,  Puss och God natt! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0