091123

Hej jag tänkte bara berätta att jag hatar att läsa upp för klassen och att jag hatar att läsa upp för klassen, har jag berättat att jag hatar att läsa upp för klassen ? haha :P  Men nej de gillar vi inte, Specielt när man inte är snillet själv på det som man ska berätta om, och jag och alla andra har nobel redovisning imorrn... Tycker bara det känns så töntigt att stå där rätt upp och ner och prata om någon ointressant gubbe.... Sitter här nu och matar in texten i huvet :/
Anyway, JAG VILL HA JUL!! :( Fan vilka julkänslor jag börjar få nu då, de går jul reklam på tv och radio, julreklam har kommit på posten, det är jul i Andra avenyn, och jag går runt och sjunger jul låtar :P Plus att jag har skrivit en önskelista :) Kan kanske skriva den här ngn dag :)


Finns det ngt bättre än julen eller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0