Sune & Doris! :)

Hej jag heter Camilla och jag är nörd, jag ska plugga hela helgen... Eller inte ivk iaf då ska jag se på bio med Sandra, Linnea och Natta tror jag iaf :)  Jag är as trött efter en hel dag med fotboll. De årliga fotbollsturneringen Sune & Doris, me love! Alla klasser klär ut sig till ett spec tema och så spelar man mot varandra, blir ni förvånade om jag säger att vi vann i år igen? :) Nä trodde väl inte de ;P Ba för vi är bäst!! :)  Vi var då studenter, trodde först de skulle va helt misslyckat men de va ändå rätt kul, fast kanske inte precis att spela i klänning och band runt halsen och skit. Men men, vann då alla matcher och mot lärarna såklrt ;) Ä lägger in en massa bilder :


Student 2013 dåra :)


Nu taggar vi för match mot 9:1  :)


Hahah så jävla snyggt ;)


Jag och Lisa tar första avsparken i Sune & Doris - 09 :)


Sjuklingar VS Studenter


Fjortisar mot Emosar


Mötte vi ett sjualag, vann vi med 8-0 elr hur va de? ;)


Espen och jag vi är goda vänner <3


Biffn! :) <3


Där kumma jao våre snygge studentar :)


Söt Fanny! :)


Vår hejar klack! :)


Finalen vanns med 3-0 :))


Bara lärarlaget kvar att slå då ;)    Vilket vi såklart oxå gjorde :)


Firar vi med "skumpa" :))


Första pris: Skumtomtar hah ;)


Hahahah gott de ;)


johan espen & rasmus

Vi är BÄST så äre bara!!! :D <33

Kommentarer
Postat av: Reb

Hur var det, 0,7% alkohol i skumpan eller? Va ser du så full ut för? ;)

2009-11-27 @ 22:56:47
Postat av: Camilla

hah gud alltså va full ja blev, däcka ju och allt ;)

2009-11-28 @ 01:25:02
URL: http://cclo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0