Futboooll :)

Nu har ni fått lite inlägg av Mien, men nu äre jaag här igen ;) Som sagt vare match idag ju som gällde, första matchen 0-0 mot IFK. Sen 3-0 till oss mot Mien (Gotland södra) :D Fan så glad jag blev! Fast jag missa målet två ggr när jag blev ensam mot målisen, skit kul, MÅSTE träna på de! Okej om det händer en gång men inte två ggr på samma match, plus att jag gjorde det förr förra helgen också! hehe aja nu skall jag väl gå och duscha av mig och sedan bär det ju av hem till Mien :) bloggar om jag hinner innan jag åker då :)
Puuusss<33


Mål av Olivia :D


P18 VS Gotland södra




Vi är med i leken igen, trots dom två förlusterna för förra helgen ;/ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0