Grattis till mig :D

Japp då är jag 15 då :P Jag känner värkligen skillnaden, eller inte:P Vaknade imorse av att jag blev sms bombad, 87 sms med en massa Grattis från olika folk.. :p  Jag fick en digital kamera :D satans glad jag belv! :) så fick jag slickeballisat, nagelack, saker till håret, plopp, och kondomer och massa annat smått och gott :D  Ikväll kmr lite släkt hit och firar mig :)  lägger in bilder sen på mina presenter jag fått :)
Från oss två till er alla Puuusss<33


Haha morron pigga jag med presenter på sängen :p

Kommentarer
Postat av: Helene Gustafsson

hej!Skulle egentligen kommentera din startbild, den är jättebra på dig. Hoppas din födelsedag varit bra:) Kramis

2009-11-07 @ 23:12:57
Postat av: Camilla

Okej taack :) den tog jag på din salong, så de är lite smyg reklam om du kollar noga :P

2009-11-08 @ 16:51:31
URL: http://cclo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0