kan de bli en mkt bättre lördag elr -.-

STÄDAAA. De är de jag gjort en massa idag! Känns faktiskt riktigt bra! :) Sen har vi tagit fram julstjärnorna och plockat mossa och granris för att sedan göra en julkrans att hänga på dörren :) kanske inte den finaste vi gjort men den duga ;)
Kul att min lördag kväll kommer att se ut så här: plugg plugg och PLUGG!! Fan jätteroligt, verkligen.. Har musikprov på måndag, matteprov på onsdag, fysikprov på torsdag, ligger efter i en uppgift på HKn och har engelska läxa. tjohooo bästa lördag kvällen på länge eller :O -.-
Hoppas ni har de roligare :)
puuusen<33


Mamma och Becca


Resultatet blev då så här..  Saknas lite rött tycker jag! Får vi fixa imorrn eller ngt :)


Kommentarer
Postat av: olivia

haha, låter jättekul ;) jag städade oxå idag och satte upp julstjärnorna :) det känns faktiskt rätt bra :) puss på dig ses imorgon :) <33

2009-11-28 @ 19:48:28
Postat av: Camilla

haha jaa visst gör de! :) jaao de gör vi :D<333

2009-11-28 @ 23:16:45
URL: http://cclo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0