Nu kommer mina presenter :)

Japp skulle ju lägga in bilder på mina presenter så här kommer dom :)
Jag fick, digital kamera 10.1 megapixel, fodral till den, nån grej till mitt playstation, armband, nagelack, paraply, påslakan set, värmeskydds spray till håret, 2 st dust it till håret, slickeballisar, kondomer, 800 kr, en skål, en center, 2 plopp av Miens gulliga mamma :)om ni orkat läsa så de nog allt tror ja elr hmm nä kommer inte på om de var ngt mer.. men det kommer ännu lite mer av övrig släkt :) Nä nu ska jag väll gå och umgås lite med min (tråkiga) släkt... nä men dom e schyssta..
Puuuss på er<33


Mina presenter dåra... :)



Mien och jag gick ut å rörde på oss lite ;) fotboll som gällde :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hadde också en sån där kamera ''_( fast rosa :D <3 hihi grattis på dig unge! <3 puss puss älskling!

2009-11-08 @ 00:08:37
Postat av: Mien

snygg bild.. haha nooot :p

2009-11-08 @ 07:07:05
Postat av: Camilla

Sandra: okej men min är oxå rosa :) elr typ mer koppar färg :P <3

Mien: du är alltid lika snygg :) <3

2009-11-08 @ 16:50:22
URL: http://cclo.blogg.se/
Postat av: Mien

Juste det är jag ju :)

2009-11-09 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0