Sjukaaar :/

Åh är igentligen för trött för att blogga... men känner att jag måste. kom ju hem med båten i natt efter en otroligt rolig helg med mitt älsklingslag!! :) <3  Fy faan alltså har nog aldrig skrattat så mycket!! Och de gick faktiskt ganska bra för oss fotbolls mässigt oxå :) första matchen 0-0, andra matchen 1-0 till oss, tredje matchen 1-0 till oss fjärde matchen 1-0 till dom andra :/ Vi spelade på 7 manna plan inomhus på konstgräs :) Hade vi vunnit den första hade vi ännu vart kvar och spelat slut spel.
Vaknade imorse och var sjuk! Så nu sitter jag här med 39 grades feber, Amanda din lus du smitta mig :p  Så har liggit i soffan hela dan, sovit, kollat på film. Nej skall nog gå och ta glass :) Lägger in bilder från helgen imorrn när jag orkar :)
Pusssss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0