Växjö :)

Känner mig inte lika sjuk idag :)  Så nu blir de massa bilder från helgen i Växjö, vi blev iaf bästa Gotlandslaget :)


Väntan på att få köra på båten :) Jag olivia och löken åkte tsm i en bil


På båten, johanna, amanda och gry


Shopping hela lördan i Växjö city, va tkr ni om olivias nya skor ;) nää hon köpte dom inte :P


Julia, Matilda och Farre på stan :)


Mat på Subway, riktigt gott faktiskt :)


Jag och Emely :)


Olivia kände för att ta en tupplur inne på lagerhouse


Jag med, ser de inte lite skönt ut ;P


Jaa vad säger man, hon är ju trots allt en 95a, haha <33


hahah Olivias pricken ;p

Thai restaurang.  Haha fråga inte vad vi gör x)


Vi laddade med godis mellan matcherna vi :P


Jag, Olivia och Emma :)


Malin, Matilda och Farre :)


Olvia och Emma :))


Juste Olivia hittade en sån mössa i varje affär, hon skämta om att hon skulle köpa den men de roliga va ju att hon passa ju i den :P :)



KENO,   LETT Å VINNEEE!! :D <3333

 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, lett å vinne förfan! XD <333

jag lyckas alltid se så "himla bra" ut på bilder ;) <33

2009-11-17 @ 15:59:28
Postat av: Camilla

Hahah jaa du är alltid lika sööt :)) <333

2009-11-17 @ 17:32:56
URL: http://cclo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0