091001

Si, då sitter man här hemma hos Mien igen då :) Vi åkte först till skolan idag, men efter en lektion åkte vi hem igen! Hade ont i huvet och var verkligen super trött, och de dåliga vädret hjälpte ju inte precis heller :S Mien mådde inte heller topp så vi köpte plopp och åkte hem och sooov. Eller iaf jag! Typ i två timmar, guttan de!!
Sen bjöd vi hit Malin på lite maat :) Shnitsel (stavning) och sånna där runda små potatisar i ugn, supaar gott!! :) Vi är ju sånna duktiga kockar!! ;D
Nu sitter vi och lyssnar på I gotta feeling - Black eyed peace. Turkiet feelings säger jag baraa!! Och så kollar vi på bilder därifrån... :,(
Puuusss<33


Hahah de är jag som kämpat för mitt liv att inte komma under vattnet och få in saltvatten i munnen x)  Mien är oxå där ngn stans men under, dränkt av vågen :P  Fyttti faaan kan man sakna något mer eller?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0