hatar plugg!!

Jag var inne på ÖB idag och vet ni?  Dom har redan tagit fram alla tomtar och allt! :S Är inte det lite tidigt? De är ju bara Oktober!! Nu får jag bara julkönslor för tidigt, och sen när det väl är jul har jag inga kvar! :P Plus att det har snöat idag :S
Idag på vägen till skolan skulle ja knaka min nacke lite och då fick ja nackspärr :S Inte skönt!! Så var inte med på matchen som jag skulle ställa upp för 95orna ;P Super kallt och så kom de hagel,,
Nä nu måste jag plugga SO/SV, har prov på fredag och kan INGET!! Provet är ju skit stort och det är bara ett av alla 6 prov vi ska ha gjort denna termin :S Hur tänker dom!!
Puuussss<33


Typ jag efter ikväll ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0