Oskarshamns båten på onsdag någon? :)

Såå nu har jag packat färdigt, elr aa nästan iaf :) Imorrn bär det ju av till Skåne me syrran, 07:15 avgår båten -.- Inte så där jätte kul. Åker hem sen på onsdagen själv så ni kan ju gärna få underhålla mig med ett sms :) Är de ngn som ska med halv 9 båten från oskarshamn på onsdag? :)
Efter skolan idag åkte jag å Melan in och sola solarium :)) Behövde jag! aja nä nu ska jag se män som hatar kvinnor :)
Puuusss<3


Melan efter solariet :)<3


Haahha Mien här kommer din bild du ville att jag skulle lägga upp :D Och dina två superläckra mobiler ;)<33

Kommentarer
Postat av: Mien

jag älskar min mobiler <333 hehe

2009-10-17 @ 18:06:14
Postat av: Camilla

Dom e najs dom älskling :))<33

2009-10-19 @ 19:13:34
URL: http://cclo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0