Tändläkar dagen idag ella? =P

Jag hade inga hål i mina tänder :D Måste bara berätta, först när jag kommer till tandläkarn så träffar jag Emma i mitt lag, sen när jag går där ifrån så träffar jag Ronja i mitt lag, sen när jag tänker gå på OBS för de är det ända stället som är öppet så där på morronen och då träffar jag Lisa i min klass :P och alla hade vi hade lixom vart hos tandläkarn. Så jag och Lisa gick och fördrev tiden på obs i väntan på att bussen skulle gå till klinte. Efter skolan vare stan igen och på utomhus träning :) Fan skulle igentligen behöva plugga so/sv efter som jag har prov imorrn, men istället sitter jag här och fasnar i ngn spännande film pappa kollar på...
Puuusss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0