090909

Vi fick sluta redan klockan 2 idag!! :D Fett skönt! Igentligen ska vi ju sluta kl 4 men de fanns inget mer att göra, och hon är så snäll så hon lät oss gå! (: Mien åkte hem och jag gick in till stan för att vänta på Linnea. Under tiden gick ja och hälsade på Melan där hon proar, på Gallerians hårstudio, och jag fick en gratis klippning :D av Melan dåra, men hon va as duktig för att inte ha gjort de innan ((: Sen tänkte jag och Linnea gå på ett Friskis & Svettis pass men precis när vi ska gå in blir de fullt!! Vadå otur om vi bara hade kommit 2 min tidigare hade vi liksom fått vart me.... -.- Men men vi får väl testa på nästa onsdag ist då... :) Ikväll är det fotboll som gäller!! Sverige - Malta! :)) Är så trött så jag tror nästan ja tar en liten tupplur! :P
Puusss<3


Syns ju kanske inte så mkt men det känns iaf skönt! Och var bara tvungen och lägga upp en bild på de :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hah, fett fint, hah jag är nöjd iaf:)<3

2009-09-11 @ 20:04:30
URL: http://mlll.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha ja mee :)

2009-09-14 @ 19:52:12
URL: http://cclo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0