17 again (Y)

Jag får seriöst daaamp!!! ja hade typ världens bästa inlägg igår, men nej de ska inte funka att lägga upp den!! jag satt och memorerade HELA texten för jag fick skriva om den 6 ggr till slut gav jag upp. Jag satt hemma hos Olivia och båda datorerna fick DAMP!! :S  Fuck jag och datorer lixom, de är alltid så!!
Vi vann mot Stenkyrka idag med typ 8-3. de känns inte som vi vann för ja är helt missnöjd med mig själv!! fan fan fan!!
Igår ställde jag, emma Och Olivia upp för 95orna som var ont om folk, matchen spelades ute i fårösund, första ggn jag spela mot dom :P tack vare oss vann vi med 5-3 hihi naj skojjde, men va iaf nöjdare med den matchen än denna idag.... Men påvägen ut dit hitta vi ju såklart inte planen, så vi åkte runt på lite sight seeing runt hela fårösund typ :P
På kvällen åkte jag hem till Olivia, vi tjocka is oss massa godis och såg på 17 again, asså Zac Efron är ju bara för snygg!! Hur lyckades hans föreldrar liksom ;) Sen såg vi en till film Olivia hade hyrt, Patrik 1,5, har sett den förr men den är ju så bra så varför inte se den igen?:)
Vi ska snart åka upp till farmor -.- men jag ska nog jobbee lite där så tjänar lite penga :))
Puuussss<33




Visst e han chock snygg asså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0