Marie Höglund!

Marie min älskade Mien! Mien tyckte jag skulle skriva ett inlägg om henne och de är ju inte så svårat så de är väl klart jag gör! :D
Vi har väl känt varann i två år nu men de känns som vi alltid kännt varann!! :) Fan vad minnen vi har då! Både dåliga och braa!! :)  Turkiet måste fan vara de bästa minnet vi har tillsammans!! Och när vi hoppa på varann på krullis och bara låg där på golvet efter jag hade gjort mål HAHAA!! Och vad har vi inte firat tsm lixom, Nyår, Valborg, Midsommar inget utan dig!! 
Fan jag ÄLSKAR dig gumman!!!! <333 De är aldrig bara Mien och inte bara Milla utan de är Mien&Milla :P<33
Puuuss<3


Hahha vår gamla älsklingsbild. Hösten 08



Hhha asså usch på mig!!   07


Turkiet 09 <33

Kommentarer
Postat av: Mien

ÄLSKAR DIG MIN SOCKETSÖTA MILLA :DDDD <33

2009-09-20 @ 14:09:31
Postat av: Camilla

Du och jag mien du och jag ;)

2009-09-29 @ 16:15:01
URL: http://cclo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0