En fullt upp dag idag...!

Först försov ja och Mien oss :S Juste hennes födelsedag idag jaau :D hihi hon fick en plopp av mig :D. Sen iväg på jobb dåra fram tills 3. Då jag gick in till öster och mötte upp Olivia, vi skulle senare till fotbolls träning och tänkte då att vi kunde va hos ngn i laget innan (: så vi gick hem till Emma L. Körde gitar hero med trummor och allt skita skoj! Sen vare fotbollsträning som gällde, rätt så okej träning faktiskt och vi var hela 12 st :P haha vi brukar typ alldrig va så många... Sen stressa hem för att hinna se Idol, och se andra avenyn me Fanny, ngt vi alltid gör!! Sen fixa med farmville haha ;P nää men nu ska jag nog snart sova är skittta trött!! Imorrn så ska jag och Linnea testa på ett friskis och svettis pass, haha (: bloggar om de mer imorrn!
Puuusss<33



Jag och  Mien är riktiga plopp lovers ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0