GÄSTBLOGG - MIEN

Milla ska bo hos mig nu från ons-lör
så ska se till att hon bloggar mycket :)
bra va?
idag var det skolfoto. hihi (ingen kommentar) Ska se till att milla lägger upp bilder på hur vi såg ut ;)
ugly face Mien säger jag bara ;s
Sitter just nu och lyssnar på AGNES CARLSSON - RELEASE ME. hon är gryyyyyyyyym!
visste ni förresten att Hon har skrivit skiv kontrakt i U.S.A tror jag det var.
hur coolt som helst ju (; och hon har legat på topplisat i typ nästan alla länder hela sommare.

aja ska nu ska vi nog kolla på lite tv men
jag lovar att eran bästa gästbloggare kommer till baka


Xoxo Mien




Kommentarer
Postat av: <3

fan vad snygg hon är! msn? :D

2009-10-01 @ 15:17:19
Postat av: Anonym

snygging

2009-10-01 @ 15:18:01
Postat av: M

wow är det Mien? fan vad söt hon har blivit :')

2009-10-01 @ 15:19:04
Postat av: Camilla

Hahah MIEN xP

2009-10-02 @ 15:53:36
URL: http://cclo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0