Hihi ännu mera foootboll :)

Matchen idag kl 11 mot Dalhem resulterade 3-1 till oss :)  visst de va inte vår bästa match, men tre poäng säger man väl inte nej till :)) Ger oss nu ledning i serien. Men IFK har tre mindre matcher spelade så de kommer nog inte stå så så länge till :/ Efter matchen såg ja att klinte killarna kom och skulle spela matchen efter oss, jag och Linnea tänkte att vi kunde sitta kvar och kolla lite men naj naj, deras match blev typ inställd för att de inte kom någon domare.... suck suck.. nu har jag skrivit ganska många inlägg om bara fotboll, men det är så i min värld ;P 
Sitter här just nu me huvudvärk och den släpper inte fast ja tagit tablett!! bläää!
Senare idag ska vi åka upp till farmor... finns typ inget och göra där... ni kan ju sms mig om ni har mitt nummaar ;)
Puusss<33

laget under P18 cup :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0