Lott?..... någon ? :)

Åååh skulle verkligen behöva en massage nu!!! Har så himla ont i min nacke!! ganska skön dag idag, lagom mycket folk på restaurangen! :)  Sen fick vi sluta fem min efter bussen hade gått "/ lite surt så ja fick gå runt en timme med Mien på stan, hon köpte en snygg klocka :) men såklart klömmer ja bort tiden och får springa till buss stationen och ser buss åka precis.... suck en timme till istan, går och hälsar på Melan, möter upp Becca sen och jag hoppar lite :) så så farligt vare ändå inte att jag missa bussen ;)
Nej måste gå ut och sälja lotter för fotbolls laget...  Ngn som vill köpa en lott? :) man kan vinna 1 miljon :D och den kostar bara 40 spänn ((:
Först ska jag ragga en massage av mamma (:
Puusss<33 


Mmm de skulle jag inte sagt nej till nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0