Milla <3 Idol

Usch usch usch. Känner nästan hur jag växar. alltså inte på längden :P På praoen får vi ju deras mat och de är ju inte precis lite man får heller.. De är så gott och det känns så dumt och lämna mycket, så varje lunch kämpar jag och Mien med att få i oss de ;P Dom sa ju igår att jag kanske kunde få ett jobb där (: och att dom skulle vilja ha med Mien oxå. Jag berättade ju de för Mien och hon vill ju oxå ha ett jobb där, plus att de skulle vart mycket roligare för mig om hon oxå jobbade där! Så hon kom på en plan som hon kunde försöka få dom att vilja ha Mien där med. Men tyvärr kom det ingen bra tidpunkt för den planen så vi hoppas på imorrn!! :)
Har försökt fått tag på Olivia hela kvällen! Ville ut och springa med henne, och de är inge kul själv. Ringde hem till dom och allt men ingen svara ;S trodde alla hade dött ;p Men dom var bara på ngt i stan så tyvärr blev de ingen springning för mig del :/ Tur har jag väl träning imorrn så ja får av mig lite av allt ja äter ;P
Jag älskar Idol!! :D Missar inte ett ända avsnitt!! Hela sommaren har dom visat alla gamla auditions på tv400 kl halv 4 :)  Då har jag varit bänkad framför tvn såklart!! Idol in my heart! ;P 
Och om ni undrar vrf jag lagt ut en sån ful bild på jonas på bdb var de bara för han va så jävla dryg/konstig på msn så han förtjänade de. haha fast de visst inte han som skrev men men ;p
Puuusss<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0