Milla, Mien & Maliiin ;D

Sista praon imrron då :/ Både skönt och inte! Skönt för vi slipper göra samma saker om och om igen.. kan typ göra de i sömnen ;P Men inte för jag orkar inte med skolan!! Känns som vi ligger ganska långt efter nu!! Vi har ju inte änns öppnat matte böckerna :S Vill hälst inte göra det heller...
Hade verkligen världens sämsta träning idag!! Denna tränare är verkligen inte bra! Vi gjorde inget klokt så efter träning tog jag, Olivia, Emma och emma ett varv i 1 km spåret :)) De va skönt!! 3 min tog de för dom som vill veta (: Sen snabba ryck hem för att hinna se älskade Idol!! :) 
Imorrn blir det nog fredags myyys hemma hos Mien med förhoppningsvis Malin!! Får inte tag på henne men hon får banne mig ta å komma :)
Får damp på farmville!! Fan va segt de är!! ajaaa
Puuuss<33


Mien & Malin imorrn dåå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0