Semesta...? Naj jobbe ;)

Nörd på farmville, yes i´m :P haha men de är typ beronde! ligger bara på level 17 men ämdå :P Men den är ju så jävla seg bara!! ..
Jag fick jobb idag :D helg jobb dåra, men hon, Elina tyckte att jag jobba så bra så hon fråga mig och inte säger man väl nej till det? Hon tänkte ta in Mien oxå sa hon men eftersom Mien sagt att hon kanske ville flytta när hon börjar gymnasiet plus att hon bor rätt långt ifrån så frågade hon inte henne :/ Tråkigt! hade vart grymt mkt roligare om hon oxå fått jobb där! så nu är mitt sommarjobb fixat ;D
Efter jobbet åkte jag och Olivia till Emma innan träningen och körde guitar hero igen :P två gitarrer och ett trummset fett skoj!! Sen bar de av till träningen (: Ingen bra träning för min del! Jag hade så konstigt ont i magen så varje gång ja börja springa fick jag ondare!! :S
Sen har ja såklart sätt Idol och andra avenyn, tyvärr utan Fanny :/
Puuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0