Städ-lördag idag...

Idag ska jag städa, städa, städa! Mitt rum ser mer än förjävligt ut! Plus att ja behöver Pengar :)  Måste måla färdigt farmors trädgårdstolar oxå, som förövrigt va mitt sommarjobb haha, men ännu mera PENGAR ;D
Nu har jua en skinnjacka! :)  har lånat Fannys hela sommaren och lite till, och nu ville hon ha en ny så då fick ja köpa hennes för bara 300 kr, LÄTT!! Nu slipper ja känna mig dum varje gång ja har den för nu är den MIN! :) hihi
Nä nu måste ja sätta igång och städa för annars blir jag bara fast här! 
Puss<3 

Jäkla data de går inte att vrida på bilden hur mycket ja än försöker :S  
Men det är den jackan som ni säkert redan sätt, som är min nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0