Tummen upp för Praon! :)

upp för denna prao!! Om man jämför med alla andra tråkiga praoer jag har haft så får den här iaf en tumme upp för ner! :P   Jag och Mien proar på Sune´s elefant :) Händer lagom mycket grejer, så att man ibland bara kan sätta sig och vila llite (: våra arbetstider är 10.30 till 15.00 ngn gång.. :) berorsig på hur mkt folk de är lixom.. Efter dagens pass gick vi en stund på stan, men mien skulle på träning, så då gick jag och mötte upp min syrra och Therese, shoppade lite :))  Ett par jeans leggings, en kofta, ett skärp, deoderant och lite annat sånt som jag behövde. Har tyvärr ingen bild på kläderna för just nu sitter jag hemma hos Mien. Och gissa vad det är för dag imorrn? jo Mien FÖDELSEDAG :DD hihi. och ja har ingen present, jo en sak men kan inte säga vad det är för ngt för Mien kommer säkert kolla min blogg, så ni får vänta tills imorrn och se :) Nu ska vi nog gå och kolla på en film och äta lite marabou, visst är de inte helg och igentligen ska man ju inte äta onyttigt då men de är ju trots allt Mien födelsedag imorrn ;) 
Puuusss<33



 
HAhahahaha usch vilka fula bilder ja hitta här!!!!! :S Se va kort hå ja hade och vad VIT jag var!!!
Från en dag när vi gick i sjuan, jag, mien, malin och natta :)



HAhaha Nattaa<33  från samma dag som ovan


Bilden är enbart för de skulle finnas ngn bild på mien från samma kväll så ni kan ju iaf försöka ignorere mig :P hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0