28 December

Gick bra för mitt lag idag! Alltid kul att se och blir mera imorgon då dom spelar final mot Stenkyrka, självklar ska jag in och heja! Som tur var fick jag lite sällskap av Löken och Sara en stund under fotbollstittandet. Sedan drog jag med Löken till stan, var inge vidare shopp sugen även fast jag är desperat ute efter nyårs outfiten! Har ingen jävla aning om vad jag ska ha och de går ju inte så bra att leta på gotland heller, finns ju knappt nåra klänningar här :s
Jag och Löken gick i allafall till Ringduvan och åt god lunch, mysigt mysigt! Kolla Löken för att kanske få se några bilder från dagen :) Nej nu måste jag kasta ner lite kläder innan det blir att dra upp till bussen igen



En fin Lökis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0