Saknar dig min vän

Vad gör jag egentligen? Har bara legat å såsat här framför datan och inte gjort något klokt när jag har en massa att göra! Mitt rum är värre än för jävligt det är inte okej! Jag borde fixa med allt till imorgon och sova ut klokt så man är helt pigg och taggad på allt firande imogon! ojojoj säger jag bara om morgon dagen...! spårat!
Nej ska nog gå ner och äta lite choklad, det där med godis förbjud som nyårslöfte kommer inte hålla kan jag säga! 


Jo något klokt har jag väl gjort nu ikväll, och det är att pratat lite med min fina vän Fanny, saknar dig!!


Kommentarer
Postat av: Fanny

aah det var klokt tycker jag :) , saknar dig oxå... hahah alltid samma ord , att vi måste hitta på någonting snart sen händer det inget xP hahah men seriöst alltså vi måste hitta på något snart ;), ditt förslag låter bra tycker jag,, jag e på ;) haha puass

2010-12-30 @ 23:20:16
URL: http://funnykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0