Pepparkaksdeg<3

Okej dålig uppdatering jag vet, men sånt har man inte tid med när man umgås med Sandra. Min fredags kväll spenderades, tro det eller ej, men i kyrkan haha, eller kanske en timme för att se när Sandras lilesyrra Norah va lucia, gulligt! Självklart kollade vi Idol finalen också, och umgicks med Linnea och Jelena lite innan jag och Sandra rå däckade i soffan, stört trötta! Idag blev det en jävla massa pepparkaksbak och med det ingår pepparkaks degs ätande! Fick något ryck där vid kl 5 av all pepparkaks deg att vi drog in till stan och gymma på lassarettet, as skönt må jag säga! Riktigt gött var det med mat sedan! Ikväll blir det endast en lugn kväll tillsammans med Becca som just nu sitter och fixar en ny header åt mig så jag slipper och ha denna fula! :))
Såg just att sex and the city går ikväll så den kommer bli vårat underhåll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0