Fucking freezy!!

Brr sitter ännu här och fryser efter kvällen utomhus träning. Solen lös och de var inte så kallt när jag åkte hemmifrån så hade väl inte så där mycket kläder som jag skulle behövt! Träningen var väl okej, för lite folk bara! Kom sedan hem och satte mig direkt vid facebook, där jag hade 70 nya händelser och allt var, blabla har kommenterat, blabla har taggat dig åså, visste knappt vart jag skulle börja..
Ska väl gå upp och värma mig i duschen snart innan jag sätter mig och tillbringar kvällen i soffan framför bra program! Bra tv program gillas starkt på söndagar! :)


Åh längtar tills sommarn när man kan spela fotboll och få färg å varmt å allt!! :)

Kommentarer
Postat av: Olivia A

Åh, fy fanvad härligt!! :))

2010-03-21 @ 11:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0