This is what we do

Klantigt av mig att glömma kameran hemma igår! Men men som dom flesta vet så vann Endre sin match! :D Stort gilla! Det var verkligen helt smockat med folk i Södervärnshallen igår! Och fan vad folk kan skrika alltså! Fick seriöst tinnetus i höger öra! När matchen var slut åkte jag, Natta och Linnea hem till Natta och smocka i oss lite överbliven pizza runt 10 tiden då vi var riktigt hungriga för vi inte hade ätit någon kvällsmat. Gick och la oss  sen rätt tidigt för vi var så trötta! I morse när Natta skulle iväg till Malin gick jag med Linnea hem sen kom mamma. Aa det var bara det jag ville säga, uppdatera er lite om mina två dagar ;)

Fick nåra bilder med min 3.2 meg pixel mobil iaf...



Kommentarer
Postat av: Nathalie

suck, var du tvungen o ta en bid på mig? hahaha<333

2010-03-30 @ 19:50:38
Postat av: Jag

Hahah tönt! :) men den va fiiin! :D <3

2010-03-31 @ 19:17:35
URL: http://cclo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0