Krullis cup

Gårkvällens planer fick vi ihop till slut ;) Jag, Mien, Melan och Johan @ johans place i stan. Skoj skoj! Inte så mycket sömn kanske.. 3 timmar, var ändå tvungen att pallra sig upp och börja tagga inför krullis. Vårt allra sista krullis.. Gick bra till enbröjan, första matchen 10-0 där jag faktiskt gjorde tre mål, så har lite mera pengar till Sthlm nu ;) Nästa match förlora vi med 3-1.. andra matchen 0-0 och sista matchen förlora vi med 3-1 igen.. Vi hade inga avbyter heller för den delen så de va sjukt jobbigt! Och de gjorde ju inte saken bättre att Johan fick rött kort och vi var en man kort på planen... Kom väl sedan hem vid två, då jag och Mien stupa i soffan, har typ sovit sen dess... Nej nu är de mat pusss


Mååål :)


Kommentarer
Postat av: Reb

Bra att någon av oss har pengar till Sthlm liksom... hahah

2010-03-03 @ 19:14:17
URL: http://rebohlsson.blogg.se/
Postat av: Jaag

Hah men du jag haar 2300 ungefär eller mer så ja e inte fattig ja! Och de är ju inte jag som impulsköpt en jacka för 3.5! haha :)

2010-03-03 @ 22:09:28
URL: http://cclo.blogg.se/
Postat av: timmmm

det är ju föfanimej min klass jö ! :)

2010-03-12 @ 16:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0