hata hata hata göteborg till älska älska älska göteborg!

Göteeet! Gööö kuuul! älskar fan Göteborg nu skall nog packa min väska och flytta dit! Nej men förstår ni man kan ta spårvagnarna en gång i minuten och allt ligger vekligen perfekt fint! Så är vi glada här på Gotland när det kommer en buss i timmen? nej hu! Skönt att få sova i sin egen säng inatt för sängen på vandrarhemmet var vekligen inget kul! meeen inget som bryddes om!
Liseberg var ju inget annat än skiiit jävla kul! Trodde aldrig jag skulle våga åka Balder men det sluta med att jag åkte den minst ca 7 gånger! :) Nej men jag vet inte vad jag skall berätta annat än att allt var as kul! Bilder på facebook kommer givetvis men det får bli imorron för nu vill jag bara upp till mitt rum, min säng och sooova! :)


Härlig bild från efter en dag på Liseberg, vi var ju bara tvugna att köpa sexiga brillor som minne! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0