Internmatchen

Neeej för nationella i kemi imorrn, kan seriöst ingenting! Och det är inte kul, vet inte vad jag skall göra, skita i den och göra den någon annan dag, eller göra den imorrn och få IG? Varför, Varför skall man änns kunna sånt!?

Aja till något mera roligt! Vi vann internmatchen idag mot 95orna. Det var 94orna VS 95orna. Och de hade ju vart lite pinsamt om vi hade förlorat, resultatet blev 5-2 eller 6-2 till oss, minns inte riktigt. Och jag gjorde iallafall ett mål alltså 100kr rikare! :)

Har kommit på den perfekta idén för att slippa nationella imorrn, jag går helt enkelt och hänger mig nu! De är det jag gör! ;)


Tänk när vi kan skippa understället helt, och även kanske få lite färg på fotbollsplan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0