jag vill inte ha rubrik till detta inlägg

oj gud vad dålig jag är på att blogga då! Men idag har jag alvedonen att tacka i all ära! Var en riktigt kul kväll i fröjel igår hos Malin med Mien, Julia och Annie P :) 

Idag var det fika uppe hos farmor med hela släkten för att fira tre födelsedagsbarn som stog i kalendern! Inget som man precis ser fram emot! Jag och Becca tröttnade efter tårtan då vi började att gå hem, ihopp om att få komma hem fortare, vi hann väl iallfall en halv mil, så piggnat till något nu! :) Även fast vi är lediga imorrn kör jag på en kväll hemma. Så blir det förhoppningsvis staden imorron innan matchen! :)


Igår på stan lunchade jag med min syster! :)


Släkten idag


goootttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0