Sommar och sol

Har börjat mitt desperata letande efter en bal klänning! Vet inte alls hur jag vill, vad jag vill, vilken färg osv! Alternativet att leta på Gotland har jag iallfall uteslutit! Så kollar alla möjliga sidor på nätet nu!

Grymt väder idag btw! Skönaste på länge! Svettades så himla mycket, och de kändes rätt onödigt att åka in till stan för att sola solaruim när man egentligen bara kunde lägga sig ute på terassen eller någe, men så gjorde jag och Natta ändå! :) Och smarta som vi är missar vi också halv 7 bussen så att nästa buss går inte förrens halv 10. Men fick tag i min kompis pappa som vi kunde åka hem med. Under tiden fördrev vi med att kolla lite på AIKs A-lag tränade :)


Melan känner på mitt nyrakade ben :)

Kommentarer
Postat av: Melan

HAha, snygg bild du! xD

2010-05-19 @ 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0