Bara något jag kände för

Läs om ni orkar

Tio frågor om dig själv
namn? - Camilla Victoria Ohlsson
när fyller du år?
- 7 november
några piercingar
? - i öronen?
vad har du på dig just nu
? - oj typ inget, bh trosor
vilken årstid är bäst?
- Sommar såklart.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig
? - vaknar. och sen somnar om
vad tycker du mest om hos dig själv
? - öhihihö låt mig tänka
vad är du bra på
? -
vem älskar du mest på denna jorden
- mina vänner och min familj.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på.

10 frågor om idag
vad har du gjort? - vaknat. ätit. bajsat. badat. legat här med datan. Kan ju inte bli en mycket bättre lördag. Tur att Mien kommer och gör min dag sen :)
har du varit glad idag?
- mera trött!
har du varit ledsen idag?
- nä irriterad
har du gjort något bra idag
? - flyttat mina åt kläder åt sidan så mamma kunde komma in i mitt rum och tvätta fönstret hahh
vad ska du göra nu?
- Ligga här en stund till och hoppas det blir bättre 
vad har du ätit idag?
-  mackor <3
har du duschat idag
? - Badat :)
är du trött nu?
- som en påse med ris.
vad händer imon?
- MAATCH! :)
Går du i skolan?
- Ja
Har du varit i skolan idag?  - Nej, jag hänger liksom inte där på fritiden..

ANNAT
Hur mår du just nu? - trött. seg. ont. En choklad skulle sitta fint med andra ord
Har du piercat dig? - ja, nä jag gick i 4an typ

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -  Lökiis :)
Vem ringde du senast? - MarieMien är bäst :*
Vem sms:a till dig senast?
- Espen
Vem sms:a du till senast? - Kände att de va schysstast å svara så Espen:)

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Alltid hungrig på mat
Vad är klockan nu just nu? - 17.18
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
- Facebook, Youtube, blogg.se
Sportar du? - Jaa, fotboll! :)


ÖVRIGT
Gillar du punk? - kanske.
Har du sminkat dig idag?
- Nej.
Isåfall, vad för smink?
- Mascara, fountation, eyeliner, kajal, rouge, brunkräm och....Ne, jag är osminkad sa jag ju.
Vad har du på dig för trosor just nu
? - Pieces
Hur ser de ut?
- Som ett par pieces trosor från vila
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - Bh ja

Hur ser den ut
? - grå

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - yeees!
I så fall, vilken låt för tillfället?
- Sex on fire.
Vad gillar du för musik? - Det mesta.

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ja:)
Använder du Wax? - Naaj hu.
Använder du ögonskugga? - beest på feest
Använder du kajal? - jes.
Använder du hårspray) - beest på feest
Använder du volymspray? - nej .
Andänder du mousse? - händer .
Använder du deodorant? - Nej, de är fett med svett!
Använder du skinspray? - Haha vad är det?
Använder du parfym? - behöver man väl inte om man duschat? men joo klart
Använder du läppglans/läppstift? - Ja lila!
Använder du brunkräm? - Nej, jag tycker inte att jag passar i orange.
Använder du rouge? -  jo solpuder?
Uppsatt hår eller hängande? - Hängit
Plattar/lockar du håret varje dag? - jo min lugg måste plattas.
Duschar du varje dag? - Ja tyvärr vet att de inte är bra.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Haha vem ska spana in mina tånaglar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0