Back to buisness?

Eller? Jag funderar verkligen på det så då kan jag lika gärna slänga in ett snabbt litet inlägg! Ibland vill jag börja blogga igen men det är bara när jag har tid, men ska ge det ett försök iallafall!

Jag och Sandra har precis tjockat i oss massor av mackor efter vi kom hem från skolan! Kvällen väntas med plugg och kolla film, sen en sleep over med Sandra här hos moi! Mysii
Nej nu ropar Sandra för hon vill kolla film och antagligen sova lite hehe, hörs senaree!
Här får sandra en länk till sin blogg också. Sandra Ekbladh



Är inne på mammas och pappas så sålänge får ni en gammal bild från i vintras, minns ni hur jävla mycket snö det var eller?

Sick! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0