Åert var 1357

Blev en vända på stan idag tillsammans med Hedvig, Fanny och Jonatan. Vi plus alla medeltidsmänniskor, haha så jävla fula! Köpte med en ring av Snygg Matilda som var tvungen att vara utklädd och stå och sälja på marknaden, söt tjej det! Ikväll tog vi hem en skön jävla seger mot Graip, 5-0, skulle fan kunnat varit mer om jag bara skulle kunna sätta alla mina 487489748 chanser jag hade... Fan mer chanser än vad jag brukar ha en hel säsong ju.. Sedan stannade vi kvar och grillade marshmellows tillsammans, MysPys! Edith flyttar ju så var det lite av "avsked" till henne.




Bilder snodda av Fanny Dahlgren. Vart för lat för att orka ladda in mina bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0