Kneippbyn

Kneippbyn idag tillsamns med Olivia, Hedvig och Espen. Hade lite högre förväntningar på Kneippbyn, det var ju så grymt jävla kul när man var liten? Tur att vi slapp betala för det iallafall, var trevligt! Åkte en snabbis in till stan sedan med Olivia för att köpa en väska, känns skönt nu när jag bara har 100 kr kvar på kontot och får inte lön försen om en månad! Det går bra nu!
Ikväll drog jag in på träning fast jag egentligen skulle köra en joggingtur här hemma, men vi skulle öva skott på (i) mål, kändes som en träning riktad till mig så drog in ändå. Man känner ju iallafall av att man spelat 7 matcher plus en träning på fem dagar... But like it babe!



Hahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0