Nice väder bruschan!

Första gången det är fint väder näör jag är ledig! Sjukt! Gårdags kvällen låt kanske inte så kul men vi hade skit kul iallafall, haha mini festen by mig Julia, Tom, Jeppa och så kom Fanny på lite fin besök! Jag och Julia sov på toalett golvet fram tills Tom skulle iväg och jobba. Hahah stört att jag sov nästan bättre på golvet än sängen? Jajja liten mys mongo söndagskväll! :)

Idag var det ju lätt la playaan som gällde för mi del! Skönt strandis häng med Lovisa och hennes kompis Oskar typ, ne nu taggar vi till match vafan! Första efter uppehållet, och vi möter vårt eget lag, kiiuul!


Lovisa fick äran att vara fotot detta inlägg, kanske dyker upp något från gårdagskvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0