Friday night

Värd kväll! Hängde först med Olivia hemma hos Tom ett tag innan vi fick tjatat på att han skulle köra oss till Rusta där fine girls var i ett otroligt snyggt hus! Jaja, där satt vi och myste ett tag. Det var en överraskningsfest för Hedvig som fyllde år i torsdags. Vid tolv drog vi oss in till öster för att träffa lite annat folk. Slutade med att jag och Olivia åkte hem och sov med Jeppa. Kan ju också notera att han skickligt nog glömt nyckeln och att jag fick klättra upp till balkongen, ganska bra gjort av mig!



Smygäter av Toms godis

Jag och Linnea körde lite all in

Inte riktigt ok av Jeppa att visa den här bilden klockan tre på natten för mig och Olivia! Dog verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0