En bra tisdag

Riktigt skön dag! Tre av fyra lektioner inställda så slöt redan klockan nio idag! :) Jag Mien, Sandra och Malin drog till Friskis&Svettis och gymmade i nästan två timmar. Sedan drog vi till Etage och åt största lunchen på länge! Grymt mätt ännu! Hann med en liten tripp på stan innan jag och Mien drog till bussen och sitter nu hemma i min säng och kollar skolkatalogen, ikväll blir det mera träning :) Gillart! Puusss


Ett par slimgympa byxor och sen gjorde jag och Mien rena kapet inne på Lindex, alla smycken för 10 kr styck. Alltså Jag betalade 30 spänn för två armband och en ring, det hade jag inte änns fått för ett armband, quite nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0