Ännu en onsdag förbi

Känns helt onödigt att jag har blogg, är ju så jävla dålig på att uppdatera. jag har inga bilder från dagarna eftersom jag inte kan få in bilderna från mobilen till datan och jag har inget kul att skriva om typ heller..
Jajja kör på lite så kanske det blir roligare sen igen.

Idag efter skolan gick vi hem till Mien och sket lite, innan vi cyklade vidare in till stan för att sola lite ihopp om att inte se så jäkla bleka ut nu när våren kommer och lättare kläder ska på då man inte kan dölja den vita huden. Tog sedan bussen hem, sov och åt lite innan jag skulle iväg på spelar möte med laget. Prova det nya stället vi ska få. Känns grymt bra eftersom vårat vi har nu är så fult och oproffsigt!


Behövs ju en viss uppgradering!


Kommentarer
Postat av: en fråga

hur gick det med den dära detox grejen? märkte du någon skillnad? gick ni ner? :)

Du har en superrolig blogg :D

2011-03-17 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0