Fredags filmerna

Första gången jag får sooova ut detta lov! Gött! Jag, Jelena och Linnea hade film mys igår, filmerna var Silent house en fransk skräckis, Cell 211 en spansk thriller, och någon dålig skit film som hyrdes enbart för att Megan Fox var med haha? Sedan hann vi även med att se American Pie innan vi somna någon gång vid 4 typ. Massa godis hade vi också som vi blev tjocka på :) Vakna väl för ungefär en timme sen, Jelena och Linnea är ute och spacklar och här sitter jag och latar mig, nä men ska väl gå ut och kolla på lite sen! ;)
Rekomenderar jag inte. Fransk, stum, läskig film...
Den här var både bra och dålig!
Den här kanske skulle va bra om man orkade hålla sig vaken hela filmen och hänga med i den.
Dom här filmerna kommer ju alltid förbli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0