Lack

Lite sådär små lack blir man ju när man kommer in till stan för att träna löpträning eftersom det stått på hemsidan innan. Och sen visar det sig att vi har inomhusträning? har ju då inget till det.. Kul att man hade fått reda på något... "Jo jag hade skrivit ut det på facebook" -aa det var ju utskrivet lite innan halv 7, jag bor i Tofta och måste därför åka hemmifrån halv 7? Det är liksom inte så jävla kul att åka in till stan helt i jävla onödan heller... Fick göra det bästa utav situationen och springa ensam från Ica Wisborg till Coop där jag handlade lite med mamma, sen sprang jag från atterdags till Bil City i fetaste jävla motvinden! Med dock ett litet stopp vid Mien&Jennie, var ju bara tvungen när jag hade vägarna förbi liksom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0