Min Fredag, skit fredagen

Blev aldrig något inlägg igår eftersom jag satt aldrig änns vid någon data. Först var det sjukhuset för att kolla med upp lite med min rygg som jag har besvär med, sedan praoa som alla andra torsdagar, hem snabbt för att sedan åka in och spendera min torsdags kväll inne hos Mien i stan :) Vi hade en kupong köp två pizzor betala för en på Sune´s Elefant, klart vi måste passa på liksom! Gött vare iallafall! Sedan var det jobb som gällde idag igen... Man kan ju ha roligare.. Och toppen på detta kommer det snö, jag har skit jobbigt med min jävla astma och onadre i min rygg än vanligt. Mamma kom hem och ge mig massage!!!!! Och för att inte glömma börjar jag bli förkyld också! När jag ändå håller på kan jag ju säga det att jag inte har någon mobil längre, den la helt av förrut...


Vad hände med den där vårkänslan som var på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0