Min söndag

Sorry för dålig uppdatering när jag faktiskt har haft tid.. inte bra! Träning på Form Wisborg som vanligt på söndagar, men denna gång var det skivstång som stod på schemat med lite för mycket inriktning på armar tycker jag! Det där med arm muskler är iallafall inget jag har eller kommer få hur mycket jag tränar det känner jag! Jajja lika härlig känsla varje gång man klarat av ett pass på Form. Sedan bar det av upp till farmor för att hålla henne sällskap som endast hinns med på söndagar, äta tillsammans med henne, mys! Tvugna att åka hem för att inte missa det sista programmet av solsidan, blir ju lite små ledsen! Hann även med att se två Big Brother avsnitt, döö vad jag har fastnat för det!

Det absolut bästa med söndagar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0