Nu kör vi Detox!

Så nu har jag lärt mig att göra havregryns gröt och gjort matlåda och smoothie! Imorgon börjar vår Detox vecka. Jag, Sandra och Mien har bestämt att vi ska klara det! Detox är diet som gör att man rensar kroppen typ. Så man får inte äta sånna där osunda grejer som fiskpannetter, pannkakor, pasta, köttbullar osv. Så det kommer bli rätt svårt för mig som älskar pasta.. Och detta betyder att jag måste stå och göra havregrynsgröt eller smoothie till frukost, måste ha med mig matlåda till skolan och sånt. Kommer bli svårt men ska fan klara det, en vecka bara ju!
Försöker tänka beach 2011 så går det nog bra! :)

Man vill ju inte se för täääskig ut om det ska befinna sig så här mycket folk på la playa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0